Måste sätta igång

Hojja vad jag skjuter upp på saker hela tiden. Mitt mål i morse var att börja städa lägenheten och plocka ihop alla små saker men ändå så ligger jag här med datorn i famnen. Skärpning Evelina!

Nåja, i morse har jag iaf varit på en kurs om ergonomi. Måntro hur många vi har varit på nu? I somras var jag på en som var hela 8 timmar lång!! Tack och lov så var den här bara i två timmar.
Men efter att den hade slutat så gick jag till Elin och hälsade på. Ska bara vänta tills hon slutar så ska jag gå på stan med henne och Elli.
Satt precis och kollade på vädret och dom har lovat skit väder hela påsk. Jag blir så arg på vädret!! Nere i söder så har dom jätte fint men här är det bajs.

Nä, jag ska nog sätta på musik och försöka komma igång med städningen. Annars så blir det väl aldrig av :)

haha hittade en bild på josses pixbox på mig och Elli. Så det får bli dagens bild :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: