Måndagen är över!

Mitt humör är fortfarande inte det bästa men nu ska jag inte ta ut det här :)

Har umgåtts med Emilia hela kvällen, vi var på lång promenad och Emilia tyckte att hon var väldigt duktig och vägrade att promenera hem från mig. Haha men vi var ju duktiga, det ska inte nekas ;p
Jag längtar till sommaren som tusan och har tröstbeställt några klänningar hem. Bland annat min studentklänning, skit snygg!

Nu ska jag fixa mig för natten, är helt sjukt trött. Imorgon ska jag på en föreläsning om demens. KUL! eller inte .. Bjuder iaf på en bra låt som jag hörde på Ellinors blogg. Enjoy!


I'm just gonna take a minute and let it ride
I'm just gonna take a minute and let it breeze



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: