Kul

Men kul, nu har min älskade skola kommit på nått spännande. Vi kommer inte att ha praktik i åtta veckor som det är planerat, nej nu ska vi bara ha fyra veckor. Alltså går vi ut på praktik först i maj, istället ska vi ha mer teori. Så jag har bara skola på måndagar och tisdagar. Om nu inte våran lärare kommer på att vi ska ha ytterligare några lektioner.

ÅH VAD JAG ÄLSKAR MIN SKOLA!

Postat av: Emilia

Du får tänka positivt, mer tid med mig :-)

2010-03-22 @ 17:25:53
Postat av: Josse

haha men ne, vafan då för? :O fan va jag hatar Kirunas gymnasieskola. alltså, inte bara för det utan andra saker också!! FYY fan va skönt när vi står där på flaket Eve (: fyy fan..

2010-03-23 @ 05:43:46
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: