Klockren!

Läste en sak på en blogg nyss, tyckte att den var så klockren så måste skriva den här med :)

haha så himla klockren :) Idag har jag köpt ett par nya täckbyxor. Egentligen behövde jag kanske inte dem men köpmonstret i mig tvingade mig och jag var tvungen att passa på när det var 50% rea på dem. Vita och skit snygga var dem iaf!
Annars så har jag hållt på med den där Eniro tävlingen, man ska söka på kartor och så vidare. Det var svårt och jag fastnade när jag kom till Uppsala domkyrka, så jag gav upp. Nu tänkte jag dra på mig mina nya fina täckisar och gå till Simon. Ha en bra kväll :)

"Hur man bär sig åt för att ständigt tillfredsställa en kvinna:

man ska: krama, berömma, skämma bort, värdesätta, massera, laga saker, ha medkänsla, ge komplimanger, stödja, fresta, ge efter för, trösta, blunda för löshullet , hålla om, hetsa upp, skydda, vara glad, ringa till, laga mat, passa, förlåta, gosa med, underhålla, charmera, fascinera, lita på, skryta om, drömma om, tillfredställa, avguda!

Hur man bär sig åt för att ständigt tillfredställa en man:

Kom naken"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: