Jag är ledsen

Det snöar!! Nej, nej och åter nej. Jag vill inte att det ska snöa nå mer, kan inte sommaren vara här imorgon redan? Himla väder!

Idag har jag gjort ett cv och skickat in det till Ica kvantum i Luleå, jag vill verkligen flytta till Luleå till sommaren så jag hoppas att jag får jobb där under sommaren. Tänk om Christofer får jobb där men inte jag! Vad ska jag göra då? Ska jag vara ensam i Pajala och jobba? För inte vill jag vara här i stan .. Jag hoppas så innerligt mycket att jag får jobb :)
Sen har jag varit på en konsert i skolan där dem sjöng riktigt bra låtar, fick värsta rysningarna. Grymt!

Nu pluggar jag Buddhism och Hinduism, sista provet och sen är jag klart.
Åh vad jag är sötsugen, hur ska jag kunna hålla mig till imorgon? Sen så vet jag fortfarande inte hur jag ska göra i helg ..


Postat av: Ester

Du borde komma till Luleå och lämna in ditt CV personligen i butiker, vet nog en som skulle vara intresserad..Eller så kan du ju ringa också =)

2010-03-19 @ 17:35:00
Postat av: eve

Ja, egentligen så är ju det bäst men jag är ju inte så ofta i Luleå så det blir lite svårt :(

Ska försöka komma dit igen så fort som möjligt!

2010-03-19 @ 19:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: