Imorgon är det våffeldagen

Idag har jag varit och målat hela dagen. Fy vad jag är less på att måla nu! Färgen tog slut så jag hann inte riktigt klart och imorgon ska jag börja med ett annat rum och måla. Kommer aldrig att vilja måla efter det här.

Jag måste berätta vad läskiga saker som hände igår! Först, när jag gick och sov så hade alla andra också gått och lagt sig, så ingen gick på toa efter mig. Eftersom jag är tjej så har man ju nere toaringen. Men tusan, efter att jag hade suttit på datorn ett tag och skulle på toa så var den där jäkla toaringen uppe igen. Även fast ingen hade gått på toa efter mig!
Sen när jag var på toa så är jag säker på att jag hörde "något" springa ner för trappan. Jag trodde att det var Max men när jag kom upp så låg han fortfarande på samma ställe. Helt skumt! Då blev jag rädd och Christofer var tvungen att ringa och lugna ner mig :D
Jag är så tokig.

Imorgon är det våffeldagen så kom ihåg att äta våfflor :)


Postat av: Josse

Himla de där huset gör dig lite crazy Ewe tror jag minsann! haha

2010-03-25 @ 10:15:08
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: