Himla praktik

Ja jag vet att jag tjatar på om min praktik men nu har jag fått ytterligare dåliga nyheter. Jag får inte vara i Pajala och ha min praktik. Dom har alldeles för mycket att göra just nu tydligen :(
Tycker att det känns lite tråkigt, jag hade sett fram emot att få vara där med min karl. Nu är det bara att hålla ut till sommaren och då äntligen får vi flytta ihop. Förhoppningsvis iaf.

Just nu befinner jag mig i Kangos och ligger i min sköna säng. Imorgon blir det att jobba i huset, måste måla klart det där jäkla taket, även fast jag lovade mig själv att aldrig måla tak mer!
Nä, med det sagt så säger jag godnatt :)



Erkänn söt ;)

Postat av: Josse

haha jätte söt bild!! jag tog den tror jag, Kiruna festivalen eller hur? :D

tråkigt att du inte kan vara i pajala :/

2010-03-24 @ 07:54:40
URL: http://josefinedefall.blogg.se/
Postat av: emilia

Trist att du inte får vara där, blir det att vara i stan istället då lr?

2010-03-24 @ 11:07:12
Postat av: Ida

haha du är knasig! ;P

2010-03-26 @ 18:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: