Helt sjukt fint väder

God morgon :)
Har precis vaknat av att Tila gnällde i mitt öra, vissa dagar hatar jag den där hunden! Men så fort jag såg att det var helt sjukt fint väder ute så blev jag glad igen.
Christofer ligger och sover än, fattar inte att han kan sova så tungt. Jag vaknar hur lätt som helst och det är svin irriterande. Vill också kunna sova även om det var krig utomhus ;p

Nåja, igår storstädade vi här hos Holmströms place. Det var nödvändigt! :) Imorgon har vi tänkt åka till Luleå om inte nått annat dyker upp. Äntligen får jag gå på Gina Tricot. Som jag har längtat ;p
Näpp, nu ska jag försöka väcka Christofer och morgonmysa lite.
Ha en bra dag ♥



Jag längtar till sommaren, den här bilden är tagen när jag bodde i Lysekil :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: