Gårdagen

Igår fick jag två väldigt glada besked. Det första var att jag fick Mvg på mitt psykologi arbete som jag trodde att jag skulle få högst g på. Helt sjukt vad glad jag blev! Sen så ringde dom från pajala socialpsykiatri och hon sa att hon tror att jag kommer få vara där. Fast dom hade väldigt mycket att göra nu så hon var tvungen att kolla upp det lite bättre. Hoppas verkligen att jag får vara där!

På kvällen så bastade jag med Ida och myste med nån cider. Fast varken jag eller Ida var riktigt på g så det blev en otroligt lugn dag.

Om jag inte åker till Kiruna och firar Lisa ikväll så blir det att kolla körslaget. Återstår att se vad kvällen har att bjuda på :) Hoppas att ni får en jätte bra kväll iaf ♥

Förresten, det börjar dra ihop sig med bygget i huset som vi repar. Nästa helg så kommer dom som äger huset och kollar. Vi är snart klar med hela undervåningen, nice :)

Bjuder på ännu en till bild från sommaren. Denna bild är på mig när jag bodde i Lysekil



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: