Fullt upp

Har haft fullt upp idag. Först så gjorde jag och Elina klart vårt projektarbete fast vi fick på engång kritik så vi måste ändra på lite saker.
Sen for jag hem och tog en springtur. Grymt skönt när det var så fint väder! Det är så härligt när man börjar ser att allt folk kommer fram och tar promenader. Efter det så var det meningen att jag skulle plugga men jag fastnade på youtube och kollade på en massa roliga klipp.
Sen tog jag en powerwalk ner till nyöppnade Ica kvantum och mötte upp Elin och hennes vänner. Helt sjukt vad mycket folk det var! Men det var inte så mycket att se där så jag och Elin for hem till Elin.

Nu sitter jag här med världens huvudvärk, måste egentligen plugga men jag hittar ingen motivation. Vars är all motivation när man behöver den som mest?!
Nä tusan, jag måste ta tag i kragen och göra det nu! Ha en bra kväll och missa inte Greys anatomy :)



Gammal bild på mig och Elin

Postat av: Johanna

Börjar du längta efter sommaren? ;)

2010-03-18 @ 16:12:12
Postat av: eve

haha men menar du? längtar som tusan!

2010-03-18 @ 17:52:50
Postat av: elin

det vart en hilma massa elin ;)

2010-03-25 @ 00:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: