Fredag

Vet ni vad jag såg just? Den tredje Twilight trailern! Fy vad jag längtar tills den kommer ut :)

Luleå var toppen, hittade en sviin snygg jacka och en långt linne med öppen rygg. Jag längtar så mycket till sommaren och sätta på att fina kläder. Vi var även förbi Rillo och hälsa på, jag längtar tills vi flyttar dit. Hoppas bara att både jag och Christofer får sommarjobb där så vi kan flytta redan i Juni, skulle ju vara great!

Annars så har jag inte gjort så mycket, det är super fint väder ute så försöker vara ute så mycket som möjligt. Jag tänkte åka in till byn och köpa lite ingredienser, ska baka cookies! Har aldrig gjort det förr så det blir spännande.
Nä, här får ni trailern. Nu ska jag kila, ha en bra dag! ♥


Postat av: Josse

åh jag längtar också till sommaren!!

det ska bli så kul. Och Twiglight blir spännande att se :P

2010-03-12 @ 19:37:08
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: