Föreläsning

Fy vad jobbigt det var att vara på den där föreläsningen, kändes som att den aldrig skulle sluta. Men jag överlevde! Fick ladda upp med tee och bulla, annars så hade jag nog dött dit.

Annars så har min dag varit bra, Emilia kom hit på morgonen och vi gjorde lunch tillsammans, efter det så gick vi då på föreläsningen om demens. På vägen till föreläsningen så gick vi in i en affär där dem sålde en massa gamla saker och lite udda saker. Det fanns bland annat en spegel med ko skinn som ram. Skumt men samtidigt coolt. Där hittade jag iaf ett vitrinskåp som jag verkligen hade vilja ha fast den gick på fem papp så det får vara. Om vi vet nån som säljer ett vitrinskåp så hör av er :D

Nu ska jag invänta Emilia och vi ska baka cheesecake brownies. Smarrigt värre :)
Ha en bra kväll ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: