En sliten Evelina

Shit vad roligt jag har haft idag i dundret. Det var bara jag och Simon som åkte dit och det var hel great! Nu värker mina ben som bara tusan och jag vill inte ens tänka på hur morgondagen kommer vara. Lägger upp bilder när jag får tid och lust :)

Igår var jag och jobbade heeela dagen i huset. Sen när jag kom hem så var jag barnvakt så det fanns ingen tid att uppdatera här. Glömde kameran hemma så blev inga bilder på huset men imorgon ska jag dit igen och ska försöka komma ihåg kameran då. Jag hålller på att måla tak där och mina nackmuskler värker. Har fått målarfärg i håret, lyckat!

Nä folk, nu ska jag gå och mysa med Cecilia och mina bröder. Har köpt en massa gott med från Gälka :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: