Drömmar

Jag sitter och kollar på The Hills och inser att jag vill åka till LA nångång i mitt liv. Jag har så mycket drömmar och mål i mitt liv. Nån dag så ska jag skriva upp allting jag ska hinna göra i mitt liv. :)

Idag har vi ingen skola så jag har hunnit med en hel del. Har skickat mina mått och beställt min balklänning nu, den kommer nog bli svin nice! Efter det har jag varit på en lång och skön springtur. Fast det var sjukt jobbigt när det blåste så jäkla mycket.

Åh, jag vill verkligen åka utomlands och upptäcka världen. Jag är en äventyrs människa! Önskar att jag var jätte rik, då hade jag rest runt i hela mitt liv.

Jag saknar Josse och Fanny idag. Jag vill ha ett av våra roliga samtal. Kommer ihåg när vi var i Ida Järvi en gång och jag och Josse skrattade så mycket att vi höll på att kissa på oss, Fanny tyckte att vi var jobbiga. Haha åh, vad jag saknar dem! Sen saknar jag Pee också jätte mycket, jag hade alltid så kul med henne. Speciellt när Fanny var med oss. Önskar man kunde spola tillbaka tiden


Min fina vän Fanny


<3

Postat av: Ester

jag brukar också kolla på det ibland the hills alltså =) ja jag med ska vi göra LA tillsammans???

2010-03-03 @ 07:54:01
Postat av: Josse

Nämen ååh <3

Hojja, jag saknar dig också!! mycket!

Jag vill att vi spolar tillbaka tiden och stanna när vi var i IdaJärvi pm kvällarna. Sommar eller höst kvällar vilket som. Fina tider (:

Vetdu!!! JAG KANSKE ÅKER TILL LA innan jag åker hem till Sverige!!!! :D

2010-03-04 @ 08:44:08
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: