22 Mars

Kvällen har jag tillbringat med en Lisa. Det var kul, det är alltid kul att vara med Lisa. Hon har sån härlig personlighet och man blir glad av henne. Vi planerade att vi ska dumpa våra killar och hitta nån gammal gubbe som vi kan ta pengar av och åka utomlands. Fast det kan ju bli ganska svårt när vi tycker om våra pojkar så mycket. Så vi ska satsa på att vinna pengar istället.

Annars så tänkte jag gå till Simon och vara social, känns som en evighet sen jag träffade honom ;p Men sen så orkade jag inte gå dit och tänkte att jag ändå kommer träffa honom i helg.

Nu ska jag packa, för imorgon åker jag hem och ska jobba på onsdag. Det blev en kort vecka det här, skönt!

Lisa visade lite nya saker på photoshop så har lekt med lite bilder, när jag ser den här bilden så vill jag bli blond igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: