Kiruna

Sitter i Kiruna och socialar med Ellinor. Har tillbringat dagen med Fanny, vi har strosat runt i affärerna och jag hittade faktiskt några fynd. Ett par jeans, en tröja och ett nyckelskåp.
Nu väntar jag bara på att Fanny ska komma tillbaks från sin vän så ska vi åka till ÖB och Kappahl, har inte ens varit dit sen det öppnades. Ska kika efter en liten hylla till våran toa i Luleå. Åh, jag vill åka dit nu :)

Tänkte lägga in några bilder från balen så får ni se hur vi såg ut iaf.










Postat av: Anonym

Guud jag tror jag dör vilken snygg klänning du hade på balen, sjukt avis =)) vars hittade du en sån fin =))

2010-06-07 @ 17:34:27
Postat av: Josse

måste bara säga att du var en av dom finaste på balen (: och det säger jag inte bara för att du är min bästa vän, utan eftersom det är så! Jag hörde andra folk som också sa det :)) JÄTTE FIN <3

2010-06-08 @ 00:52:15
URL: http://josefinedefall.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååå...vad fina ni var, allihopa!!!

2010-06-08 @ 15:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: