I know!

KassUppdatering.se .. haha nä men jag har helt enkelt inte haft ork eller motivation till att skriva här så därför denna tystnad.
Förövrigt så har vi (jag och christofer) blivit Lulebor på riktigt nu. Håller fortfarande på att trixa och fixa i lägenheten så jag ids inte lägga in bilder förän vi har fått på plats än. Dvs när vi har fått tag i en skruvdragare :)

Jag jobbar på och sliter. Jag vill inte skriva allt för mycket här men jag kämpar vill jag säga. Alla kan ju inte få sitt drömjobb på engång, måste jag hålla med om men när det blir problem så sjunker suget att gå och jobba till botten.
Egentligen är det hemskt, jag räknar bara dagarna så att jobbet snart ska vara över men ju mer jag räknar, desto snabbare går sommaren! Och den som precis har börjat :(

I helg blir det iaf utgång! Rillo fyller 25 och vi ska ut och fira honom. Har sett att dom har lovat fint väder till helgen så jag hoppas att dom håller vad dom lovar. För då ska vi banne mig ut på färjan! Mysigt ställe minnsan ;p
Helgen efter det så jobbar jag och det är pajala marknad. That sucks .. Men man får se från den positiva sidan, jag är ledig laxis :)

Nu ska jag slänga in lite sommar bilder från veckan.


Vi var ute och promenerade en solig dag


Satte oss på en brygga och solade




Kikade mot husses jobb


och njöt av ledigheten ! ;)

Postat av: Johanna

Evelina! Jag har tappat ditt nr och din mans. Snälla ring mig imorgon efter 14 om du kan, jag kommer till Luleå på onsdag eller torsdag. Ska titta på en lägenhet. =)

2010-06-28 @ 22:37:44
Postat av: Josse

Åhh!! äntligen (:

men vill se bilder från lägenheten (: längtar!!

hoppas du har de fint därborta vännen. Saknar dig här. det känns tomt utan dig!

2010-06-29 @ 23:38:31
URL: http://josefinedefall.blogg.se/
Postat av: A

vad har du fått för jobb dit till luleå?.:)

2010-07-21 @ 15:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: