Grattis Simon!

Balen har varit och det gick hur bra som helst men om det var värt 595 kr lämnar jag osagt. Det var så roligt att få klä upp sig och känna sig grymt fin, även om det bara var för en kväll :) Och kvällen kunde inte ha slutat bättre än den gjorde, nämnligen i gubbens armar. Allting går så bra nu! Nästan farligt bra, jag väntar bara på att nått dåligt ska hända.

Vi flyttade in i lägenheten i Luleå också, är faktiskt nöjd med vad vi har gjort än så länge. Jag längtar redan tillbaks dit :) Men idag åker jag till Kiruna och börjar fira studenten, FY FAN vad skönt det ska bli att slippa allt det där.
Nåja, jag har glömt min kamera i Luleå så det blir inga bilder nu men ta det lugnt, det kommer :)

Grattis till broder Simon som fyller 25 år idag.
Slänger in en grymt bra låt som jag bara äääälskar. Btw, det har snöat idag. WTF??





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: