Tiden bara flyger iväg

Åh vad tiden går fort! Jag hinner inte med allting!!
helgen som har varit har jag spenderat i Kangos och festat loss på laxfestivalen. Hade en grymt kul kväll med många skratt men även den kvällen bara flög iväg och helt plötsligt skulle dom stänga. Nu är det bara att ladda upp inför nästa år :)

Kom tillbaks hit till Luleå med Ester igår kväll, for och hämtade mat från kina restaurangen med gubben. Grymt gott med fyra små rätter, testa! :) Idag skulle vi egentligen åka till IKEA men jag lät Christofer åka till Pajala och fiska istället så nu sitter jag här ensam i lägenheten och ångrar mitt beslut. Hur ska jag klara mig ensam i hela tre dagar?! Inte ens Maja är här. Lite synd är det om mig nu!
Nä, eftersom jag kände mig lite deprimerad så hamnade jag på H&Ms hemsida och guess what, dom har ju fått in sin höst kollektion. Så sjuuukt fina kläder dom hade så ja, jag har då beställt en hel del :) Så går det när man lämnar mig ensam :D

Nu tänkte jag ta en taktik vila och försöka få bort min huvudvärk, det känns som att tusen små tomtar står och bankar i mitt huvud. Ska försöka uppdatera med lite bilder, nu när jag ändå inte har så mycket annat för mig :)

En lugnare version av Amanda Jenssens Happyland.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: