Men nej?

Vad är det alla tjatar om att det redan är höst? Sluta nu, det är för tusan inte redan höst! Jag tillåter inte det! Jag har inte ens hunnit njuta av det fina vädret. Jag har inte legat ute och sola en enda gång i sommar. HUR HEMSKT ÄR INTE DETTA? Så nej, sluta tjata om att det redan är höst för det är det verkligen inte.

Nåja, idag har jag investerat! Har köpt en mycket efterlängtad systemkamera, blev en Sony som verkar vara grymt bra. Jag får den först på Måndag så jag får hålla ut lite.
Nä, vet ni vad? Jag har haft en mycket hektisk och lång dag på jobbet med besök på SUS (sunderby sjukhus) och imorgon upp igen 6 och jobba. Jag är less, less, less. Så jag tror att det är bäst att jag går och sover och laddar upp med nya krafter inför imorgon.
Hoppas att ni får en bra helg ♥ 


Postat av: Emilia

Man får väl hoppas att sommaren håller i sig lite längre, vi har inte ens haft sommar i kiruna. Snarare en lång höst med regn, åska och kyla. Så himla tråkigt! Fast i helg åker jag till piteå, Malin började skratta när jag sa att jag skulle ta med solskyddsfaktor. Det är inte lätt ;) Hoppas du står ut med jobbet fast det känns lite tungt, det är ju alltid värt det i slutändan :) Ha det bra gullet, jag saknar dig!!!!!!!

2010-07-23 @ 23:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: