En härlig, ledig dag!

Idag har jag haft en mycket härlig dag och det kan jag lova mina, mina kära läsare, det var mycket nödvändigt! Så hur har jag spenderat dagen då?
Jo, jag har först sovit ut riktigt ordentligt. Sedan ringde jag Ester och vi bestämde att vi skulle till havet och bada med hundarna. Där lekte jag med min nya kamera och konstaterade att jag var himlans nöjd över den! Just när vi skulle gå så kom ju självfallet solen fram men inte var det nå sura miner ändå.

Hemma har jag tagit det lugnt och bråkat lite om min lön. Jag orkar inte förklara hela historien men för att göra den kort så har dom satt in den på fel konto, nämnligen pappas. Krånglig historia det där!
Nu på kvällen så åkte jag till Ormberget med Ester och Gustav, tänkte vara förbi Ansku också men det får jag göra imorgon istället.
Så det var min dag. Nu sitter jag med lite naturgodis och tänkte vänta in min man som slutar jobbet nu. Fortsätt ha en bra kväll ♥

Bilder från min kamera


<3




Christofer säljer sin bil, någon som är intresserad? :)


En ful söt bild på gumman :)


Maja och Aya busar


Ester fotade också


<3











Postat av: Ester

en härlig dag :)

2010-07-30 @ 09:49:10
Postat av: Josse

Härligt! fina bilder (:

Men vart är bilderna på lägenheten ju? :( hehe

saknar dig!

2010-08-02 @ 10:48:43
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: