Torsdag morgon

Har bara en lektion i skolan idag också fast det är en lektion som jag gillar, psykologi. Funderar om jag åker hem idag och jobbar imorgon? Jag hjälper att repa ett hus i Kangos, kommer bli skit snyggt när det är färdigt! Jag och Josse var där i somras också och jobbade men nu befinner ju hon sig i Usa så jag får vara ensam :(

Nåja, ska börja fixa i ordning mig nu. Hoppas att ni får en bra dag! <3


Så här såg huset ut i somras, det är redan en stor skillnad. Ska knäppa kort nästa gång jag är där så får ni se :)

Just nu så spelas den här låten i mina högtalare:


Postat av: Josse

Jag kommer snart, jag Kommer!!! :)

vänta på mig. Jag är ledsen att jag svek dig hörru :/

men om ..OM det inte är klart när jag kommer så kan du ge dig sjuttsingen på att jag kommer :D

2010-02-22 @ 09:07:30
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: