Sol men kallt

Äntligen har det slutat snöa och solen har kommit fram. Jag älskar solen, den är det bästa som finns. Den gör mig så otroligt lycklig :) haha

Nåja, har varit i skolan idag. En lektion, känns så otroligt onödigt att gå. Man skulle kunna pressa ihop hela mitt schema på två dagar. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, för dom som funderar på att byta linje och gå om ett år. Gör inte det, fjärde året är tungt.

Men jag fick ett glädjande besked idag! Jag har fått en lägenhet i Luleå på porsön, vilket är bra för då har jag ju nära till universitet. Fast jag ska ändå vänta och höra med Mirja om deras lgh blir ledig till sommaren.
Pappa ringde och väckte mig i morse och sa att han hade sagt upp min lägenhet nu så att den första Maj ska jag vara ute härifrån. Feels good!

Nä, idag är en bra dag. Ta vara på den. <3


Postat av: Anonym

Jaaaaaaaaaaaaaaaa vad roligt att du kommer till luleå =)) ska jag komma och hälsa på dig! vars på porsön har du fått lgh?? Längtar redan tills du flyttar hit!

2010-02-18 @ 07:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: