Pajala

Har precis kommit fram till Pajala och tänkte ta det lite chill. Åkte inte hem till Kangos igår som jag ville utan fick vänta tills idag. Jag fick sån ångest när min religionlärare sa att jag hade varit borta mycket. Eget fel att de har satt lektioner på Fredagar! :D

Ikväll har jag i alla fall tänkt vara nykter, förhoppningsvis kommer Elin också hit. Hade ju varit kul :) Annars så har jag bara tänkt gå ut med Ida och lyssna när lokala band spelar. Imorgon blir det att jobba i baren, hoppas att det kommer mycket folk!

Btw, fick en mycket glad nyhet idag. Ids inte skriva den här men ni kommer säkert få veta den om nån tid framöver. Om det nu blir något, får se vad jag bestämmer mig för :)

Nu ska jag kolla The Vampire Diaries! En väldigt bra serie




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: