Kan inte låta bli ..

Hörni, jag tror inte att jag vill sluta skriva i min blogg trots allt. Jag saknar som det, det är ganska skönt att lätta på hjärtat då och då. Jag tycker nog att det är ganska roligt :)

Så vad har hänt sen sist? Egentligen inte så mycket. Kämpar på i Kiruna och det tycker jag inte om. JAG LÄNGTAR EFTER SOMMAREN! Ah, det är helt sjukt. Eller jag vill iaf att det ska bli vår nu. Det hade varit grymt skönt.

Det var bara en snabb uppdatering, nu ska jag slå på en film. Couples Retreat, började kolla den i helg men både jag och gubben somnade :)


Från i helg när vi var och körde skoter. Här har Christofer voltat


Uppe på Lumivaara. Helt sjukt mycket snö på träden?


Postat av: Ida

me like ;P

2010-02-16 @ 21:38:21
Postat av: Josse

jaa, nu har du fatt vett i skallen igen :D haha, ne jag bara skojja. men kul att du borjar blogg igen. Det gillas(: saknar dig kompis <3

2010-02-16 @ 23:29:02
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: