I väntan på Frida

Sitter och väntar på att Frida har fikat färdigt så ska vi gå och promenera. Tycker synd om tjejen, hon fick lite besvär med magen efter texmex i skolan :) haha. Anyway, efter promenaden så tänkte jag ta en springtur till Simon och se vad han har i frysen. Vi ska laga mat tillsammans och jag tänkte hitta på nått gott med klyftpotatis. Måste även gå och handla.

Jag har vårkänsla inom mig, jag känner mig lycklig. Du gör mig lycklig. Jag börjar se slutet av denna mörka tunnel ;D


Postat av: Lisa

När är den där bilden på dig och mig tagen? :)

2010-02-18 @ 12:04:59
URL: http://stridsmanl.blogg.se/
Postat av: Me

Haha det är ju från Bulgarien, kommer du inte ihåg ;)

2010-02-18 @ 13:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: