Brunett

Ja, idag blir jag nog brunett! Eller iaf mörk blondhårig. Jag är så less på mitt hår så jag måste färga det och bli lite fräsch ;)

Kom nyss hem från Coop med Frida. Hon drog in mig på jysk och där visade hon världens finaste klocka. Har alltid vela ha en sån där stor klocka som man sätter ut över hela väggen. Alltså placerar ut siffrorna för sig. Vad svårt det var att förklara!
Nu hittade jag en bild, så där ser den ut. Så jag var tvungen att köpa den.

Ikväll tänkte jag försöka göra klart mitt arbete i psykologi. Sista saken som vi gör och sen är den kursen klar! Vad spännande när allt börjar dra ihop sig, det känns att det inte är länge kvar nu. Sen tänkte jag då färga håret. Haha jag är så rädd att jag ska ångra mig och att det kommer bli jätte hemskt. Fast jag har ju haft mörkt förut så det kommer nog bli bra iaf.

Åh vad jag längtar tills jag och Christofer flyttar till Luleå. Önskar man kunde spola fram tiden! Jag vill dit nu, nu, nu! :)

Så här såg jag ut i brunt förut.


Postat av: Josse

Jag blir ocksa kanske brunett snart!! :D coolt. haha. Och en san dar klocka vill jag ocksa ha, jag och Ellie tankte ju kopa en san, men vi bestamde oss for att inte gora det. :P

vet dock inte varfor

2010-02-25 @ 09:10:53
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: