Början av v.8

Åh vad skönt det känns att det bara är två veckor kvar, sen en vecka lov! Fy vad jag ska njuta.
Igår vad jag helt sjukt trött, tanken var att jag skulle kolla film men jag somnade och vaknade vid elva och gick direkt och sov i sängen. Där var jag så trött att jag till och med glömde att sätta på larm. Så i morse när jag vaknade trodde jag att jag hade försovit mig men det hade jag inte.

Ja, helgen var som sagt en lyckad. På Fredag var vi och lyssnade på lokala band som spelade, det var mysigt och alla var jätte duktiga. Jag blev mest imponerad av eleverna som bara gick i åttonde klass, vilket drag det blev när dom spelade!
På Lördagen jobbade jag och det var tok mycket folk, dock mycket folk som jag inte kände så det var ju inte så roligt. Men som sagt, jag jobbade ju så det gjorde inte så mycket.
Igår (Söndag) så kollade vi när Tornedalen Allstar mötte Luleå hockey. Det var en ganska seg match, det var som inge action i den. Luleå vann iaf och det var iskallt.

Det var helgen det. Ikväll blir det en lugn kväll, imorgon har jag inge skola. Psykiatrin är inställd så jag hoppas på bra väder! Jäklar vad less jag är på kylan :(
Idag saknar jag Christofer, önskar att han var här och höll om mig ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: