Äntligen Fredag!

GUD vad skönt med helg! Som jag har längtat! Och jag längtar ännu mer till imorgon och shejka loss på dansgolvet. Hoppas vi ses där :)
Ikväll blir det Fredagsmys med älsklingen och Ida och Frille. Det blir myys. Imorgon har Christofer match så ska ner på isen och kolla om dem vinner. Fast om jag förstod rätt så skulle dem spela två matcher och det känns liite kallt att stå så länge ute.

Åh vilken lust jag har att gå och springa men det går inte när det är så kallt ute. Jag hatar att springa inne på gym så det gör jag inte! Jag måste ha frisk luft när jag springer annars får jag så där svårt att andas.
Okej, nu ska jag testa lite kläder som jag ska ha imorgon :) Sen ska jag bara vänta på att Erik slutar så åker vi till byn.

Hoppas ni får en bra dag ♥  

Postat av: Ester

Jag vet samma här det är så sjukt tråkigt att springa på gym, jag vill spring i skogen =)

2010-02-27 @ 11:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: