Tomorrow

Nu börjar jag känna lite fjärilar i magen! Imorgon börjar skolan! Åh, tänk om jag går fel? Tänk om mobilen får damp och inte ringer på morgonen? Är alla andra lika nervösa som mig? ÄH! Egentligen, vad är det att vara nervös för? En massa nytt folk och en massa nya hus och lokaler är väl ingenting? Noway, tänk att jag flyttade till Lysekil, det här är ingenting i jämfört med det. Då var det en helt ny stad, kände ingen och låååångt ifrån hem. Så nog fabian ska jag klara det här galant :)

Idag har jag och Maja varit på en långprommis. Var till havet och doppade fötterna bland annat, njöt av det fina vädret. Men nog känner man att det börjar närma sig höst nu, visserligen är det ganska varmt ute men det är inte alls samma luft som tidigare i sommar. Nu är den som mer klar och sval på nått sätt. För ett tag sen så hade jag ångest att det redan börjar bli höst men nu så ser jag bara framemot den. Tända ljus, tjocka och mysiga kläder och en massa mys till mörka kvällar och filmer. Det låter väl ändå inte helt fel?

Nu ska jag vänta på att Christofer ska komma hem så ska vi kolla på film. Har en massa nya, bland annat Terror på Elmstreet (nya), Vampyrer suger och The last song. Får se vilken det blir. Hoppas att ni får en toppen kväll, det ska jag ha ♥



Postat av: Ida

Det gick säkert super bra!

2010-08-18 @ 18:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: