Söndag i all ära

Åh vad skönt att bara ta det lugnt, sova ut och inte tänka på nånting. Det är precis vad jag har gjort idag och det ska jag nog fortsätta göra resten av dagen också! Måste ladda upp inför en vecka full med fester. Hur ska jag orka?
Igår var jag med några klasskompisar, även Ester och Amanda med sin respektive var också där, och kollade på bio. Vi kollade på Inception och den var grym!! Jag rekomenderar verkligen den!

Nåja, nu ska jag kolla på The hills och fortsätta njuta av lugnet :)

En bra låt bjuder jag på!


Postat av: Johanna

Snart gumms är jag där! 16 oktober går flyttlasset från Pajala. Hoppas du har tid över för mig då och inte druknar i plugg. KRAM!!!

2010-08-27 @ 09:36:10
Postat av: Josse

Hallååå (: ska du blogga snart igen eller?

haha snart kommer jag och hälsar på dig i Luleå! Nästa helg kommer jag (:

2010-09-11 @ 16:28:40
Postat av: Johanna

Gumman...du är kass på att uppdatera dig blogg! ;P

2010-09-17 @ 16:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: