Saknar

Sitter och kollar på bilder från förr och attans vad jag saknar alla mina vänner. Men det är väl som man säger, det är svårt att hålla kontakten när man flyttar. Ibland så önskar jag att man kunde spola tillbaks tiden och gjort saker annorlunda, ibland vill jag stanna kvar här. But life goes on, dosen't it?

Idag är det Måndag igen, jobbet har slutat och på Onsdag börjar jag skolan, spännande!! Jag blir nervös bara jag tänker på det :)
Äsch, nu ska jag börja riva tapeter! Ska tapetsera i hallen, man kan ju inte ha lila tapeter?

Mitt nya favorit band heter Alter Bridge förresten, jag har hört dom för jätte länge sen men det har bara varit nån låt men nu när jag lyssnar på hela deras album så är dom ju grymma. Tycker man om creed, som jag förövrigt älskar, så tycker man om dom här. Det är nämnligen så att det är några från Creed spelar i detta band också, nu när Creed har gått i graven. Så lyssna är mitt tips :)



Postat av: josse

jag veet, jag hade också sån där nostalgi ihelg. Tänk va roligt om man hade gjort något i byn så att typ alla gamla kangois elever kommer (: tänk va roligt!

2010-08-17 @ 12:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: