LTU nästa!

Nu har det hänt en massa saker här. Först vill jag börja med att säga att jag kom in på universitetet. Känns kanon! Sen har jag varit på bröllop under helgen i Kalix, var väldigt trevligt. Efter det så åkte vi till Burträsk, som ligger utanför Skellefteå, där vi hämtade en ny bil till oss. Det blev en svart Audi A4.

Det är väl det senaste nytt. Kanske inte var så mcyket men det känns mycket och det känns skönt! :) Just nu sitter jag och dricker te och inväntar min sista vecka på jobbet. Även det känns kanon! Jag måsste bara tipsa om ett helt sjukt gott te, nämnligen Yogi Tea. Grymt gott och härlig eftersmak :) Dessutom så får man med visdomsord i varje påse och idag stod det på min:

- The best way of life is to be. Simply be.

Idag jobbar jag 12-21:30. Lååång dag framför mig med andra ord.
Okej, det var väl det. Over and out!

Nej förresten, GRATTIS JOSSE PÅ DIN FÖDELSEDAG!!! :)


Bild på mig från bröllopet


Haha härlig bild på Christofer :D

Postat av: Johanna

Miss you!!!!

2010-08-09 @ 18:58:55
Postat av: eve

Och jag saknar dig, längtar tills du kommer hit! :)

2010-08-09 @ 21:44:22
Postat av: Josse

Naw tack Eve (:

och va fin bild det var på dig (:

2010-08-10 @ 09:04:17
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: