Toppen dag

Vilken härlig dag jag har haft! Åkte som sagt till Dundret med Simon, Petrus och Josse. Har haft jätte roligt hela dagen och nu är jag slut! Och tusan, inte en enda vurpa gjorde jag. Men mina knän gör så sjukt ont. Det var så mjuk snö senare på dagen så det blev så jäkla tungt att åka. Men kul var det!

Nu tänkte jag börja packa, sedan blir det Kiruna. Imorgon tänkte jag tömma lägenheten ännu mer. Ta ner hyllor och diverse saker. På Tisdag åker jag till Kangos igen och på Onsdag ska jag jobba, likaså på Torsdag. På Fredag åker jag till Pajala och ska jobba i baren. Och på Lördag åker jag till Happis och går på Ikea med svärmor. Det kommer bli en toppen vecka! :)

Tänkte ladda upp bilder från dagen men gör det senare istället. Ha en bra kväll ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: