Tack tack tack :)

Åh idag gjorde Josse min dag. Hon hade köpt med sig kanel tuggummi från Usa till mig. Gissa om jag blev glad! Jag älskar dem! Så himla tråkigt att dem inte finns i Sverige.
Sen var det givetvist roligt att träffa Josse också ;)

Fanny kom också till Josse, fy vad jag har längtat att umgås med dem där! Det är det jobbigaste att bli vuxen, alla bara flyttar ifrån varandra.
Senare ikväll ska jag dit igen och Elli har lovat att baka nå cookies.

Det slog mig en sak idag, varför varför varför färgade jag håret mörkt? Fy vad dum jag är! Så jag ringde och akut beställde en tid hos frissan till imorgon, hon visste inte om hon hade tid så hon skulle ringa upp. Det var iaf riktigt dumt av mig, jag ska vara blond. Thats it!

En bild på de extremt goda tuggummin som smakar kanel. Mums!

Postat av: Lisa

Haha dom där finns ju visst i sverige :) Fanny som vissat dom åt mig på ÖB :D

2010-04-08 @ 22:59:52
URL: http://stridsmanl.blogg.se/
Postat av: Ester

Sjukt Avis, jätte avis! vill också ha kaneltoy!

2010-04-09 @ 07:46:30
Postat av: Eve

Nä dom finns inte mer. Dom fanns ett tag på Öb men sen försvann dom, och det är ganska länge sen :)

2010-04-09 @ 09:49:25
URL: http://heterevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: