Påsken är över

Dålig uppdatering här på sistone. Påsken är iaf över nu, känns både skönt och tråkigt. Sköntnär man slipper alla röda dagar och tråkigt för att det här är mitt sista lov :D Fast jag kan nog säga att det är skönt att det är mitt sista lov också.

Idag har jag tagit ut min älskling, min bil. Den gick hur fint som helst så nu kommer jag börja köra med den, om det nu inte börjar snöa igen. Skulle inte alls förvåna mig! Idag skulle jag och Lisa åka till stan egentligen men jag fick ingen klipptid så får göra det nästa vecka.

Btw, jag fick en lgh i Luleå på Bergnäset. Jag vet inte om vi ska ta den ännu med tanke på att den är så långt från allting. Jäklar vad svårt det ska vara att få en bra lägenhet!
Nä, nu ser jag att solen lyser så jag ska nog ut och hitta på något :) Ha en bra dag ♥


My precious ..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: