Måndag

Imorse när jag vaknade så var jag glad. Det var toppen väder och allting kändes allmänt bra. Sen gick jag till skolan och där kom min huvudvärk och allt annat skit. Först säger våran lärare att vi är försena, vilket vi inte var! Sen säger dom att vi ska ha APU på skolan fram tills våran riktiga praktik. Helt sjukt, jag vet. Jag hade lust att sätta eld hela skolan. Men nu har jag tagit saken i egna händer och fixat en RIKTIG praktikplats och det blev i Pajala. Klockan sju på Måndag morgon börjar jag. Hata skola!

Sen måste jag dela med mig att jag har fått jobb i Luleå! Wiho, glad som tusan :) Måste bara få tag i mina gamla arbetsledare så löser det sig.
Så nu måste jag börja städa min lägenhet på allvar för det här är sista veckan som jag är här.

Bilder från påsken:


Tila


















3OH!3 - Follow Me Down

Postat av: Ellie

vad kul att du har fått jobb, Eve :) Grattis!

2010-04-12 @ 18:01:31
URL: http://ellinoredefall.blogg.se/
Postat av: Ester

Vars har du fått jobb??? grattis super glad!!

2010-04-12 @ 18:43:45
Postat av: Eve

haha jag har fått på ett ålderdomshem ;p kommer inte ihåg vad den hette men ska dit och prata med henne om nån vecka.

2010-04-12 @ 18:50:32
URL: http://heterevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: