Lördag!

ojdå, kass uppdatering. Nåja men jag har iaf börjat praktiken och har helt enkelt inte haft tid att blogga. Praktiken går förövrigt bara bra. Det är så grymt skönt att jag slipper vara i Kiruna, jag får så mycket annat gjort nu. Jag trivs med livet :)
Jag har nog inte berättat att jag har fått jobb i Luleå och även en lägenhet. Den 1 Juni flyttar vi dit! Åh, vad jag ser framemot det!! Kan knappt bärga mig. Fast innan jag flyttar dit helt så måste jag gå på balen i Kiruna samt ta studenten och det kommer bli grymt! :D

Jag åkte till Kangos igår och kollade film med Robban, Simon, Emil och Matti. Alla var chockade över att jag inte har sett Romeo most die. Men den var iaf helt klart sevärd.
Sen insåg jag att jag redan saknar Christofer. Jag har ett sånt där sug i magen och man känner att det är nånting som saknas. Attans vad jag gillar den där killen!
Lägger in en låt som påminner så mycket om honom.





Finns det godare godis än center? Nä, jag tror inte det.


♥♥♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: