Just hemkommen

Har precis kommit hem från Pajala. Har varit där med Simon en vända. Det slog mig helt plötsligt när jag var där, fy fan vad jag är less på den där byn alltså!
Vilket himla väder det har varit idag också, var och promenerade i morse och ena taget så regnade det som tusan, sen kom det helt sjukt stora snöflingor. Blöt var jag iaf när jag kom hem!

När jag kom hem från Pajala så hade mitt paket från skopunkten kommit med två par super fina skor. I loooove shoes. Det är nog min drog i livet, blir aldrig besviken heller :)
Nä, nu ska jag se vad kvällen har att erbjuda.

Honestly, I don't care at all
Maybe I'm a bit complicated
All I know is
I don't cry for pain
Don't cry from fear



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: