Idag är inte söndag så dålig

Ibland är inte Söndagar så dåliga ändå. Iaf idag för jag får åka till min gubbe och mysa, det har jag faktiskt sett framemot.
Men annars så har min dag spenderas vid köket. Jag har nämnligen lagat mat idag (igen, jag lagade igår också) åt hela familjen. Och tusan vad nöjd jag blev, jag gjorde iaf älgstek och vitlöksmarinerade potatisklyftor med bearnaisesås. Grymt gott! :)
Sen har jag även rotat lite i gamla kläder och jag måste då säga att jag fyndade! Jag hittade två jeans skjortor och sedan min kavaj/jacka som jag köpte för några år sedan. Då tyckte jag inte riktigt om den så den har fått ligga i garderoben men nu tusan så kommer det nog bli ett favoritplagg hos mig.

Nej, nu ska jag packa klart och sedan åka Pajala. Ha en fortsatt bra kväll, det ska jag ;) ♥
Btw, Nomy har släppt en ny skiva med en massa bra låtar, favoriten är denna!


Postat av: Josse

skont att inte aka till Kiruna (:

Men attans vad dalig du ar pa att uppdatera :D haha

2010-05-03 @ 15:21:35
URL: http://josefinedefall.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: