Fy fan vad jag hatar vädret!

ÅHHHH!! Jag tog ju fram min bil igår och gissa vad, nu har det kommit snö!! Jäklar vad arg jag blir. Det är som att jag tycker att vädret är en person. Ibland hatar jag den och ibland älskar jag den. Jag slår vad att han gjorde så här bara för att jag tog fram min bil. Men men, ingen idé att gråta över spilld mjölk. Hoppas det smälter bort fort!

Idag blir det att åka till Pajala igen, min sötnos fyller år minsann. Hela 22 år blir han! Så det blir att fira honom, utan alkohol för min del :)
Nej, hoppas att ni får en fortsatt bra dag. Jag ska fortsätta vara sur på Vädret ända tills det slutar snöa, sen ska jag se om vi kan sluta fred.


Önskar att det var så här ute istället!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: