Vill inte!

Åh, jag vill inte åka till Kiruna. Och jag ville absolut inte åka från Christofer. Men nu sitter jag i Kangos och väntar på att vi ska äta och sen ska jag och Emil åka.
Så vad har jag gjort under helgen? Jag har hjälpt Monica att städa hela huset, sen har jag varit och hälsat på Christofer på brandstationen, dom har haft öppethus. Där fick jag åka upp med brandstegen. Kände mig som ett litet barn som var i extas men jag fick dock inte åka brandbil.
Mer än så har jag nog inte gjort. Bara myst en massa! Gud vad älskar att mysa! Bästa känslan i hela världen.

Simon och Emil spelar gitarr just nu. Eller Simon försöker lära Emil att spela men det låter som att det inte går riktigt så bra. Nu ska jag börja packa och sedan förbereda mig psykiskt inför Kiruna :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: