Tv-kväll med svärmor

Ja, det blev inte riktigt som jag hade planerat idag. Jag tänkte ha en mys kväll med Christofer men han fick utryckning (för er som inte vet så är han brandman) så jag blev kvar här med svärföräldrarna. Dom har beställt en ny soffa som kommer först imorgon så dom har fört ut deras andra soffa, som dom ska ta med till Överkalix, där både Bernt och Monica jobbar. Eller ja, Monica börjar jobba där i Oktober. Så nu sitter vi på köksstolarna och kollar. Mycket bekvämt! Jag saknar Ida här i Pajala! Tycker att du kunde ha varit här och skippat jobbet istället ;p

Nåja, vi har ganska mysigt iaf. Vi äter mörk choklad och kollar på Kändisdjungeln. Hojja vad hemska saker dom måste göra!
Så där, jag tänkte bara göra en snabb uppdatering. Nu ska jag fortsätta att kolla.

Deltagarna i Kändisdjungeln. Foto: Daniel Ohlsson/TV4


Postat av: Ida

Och jag saknar dig!! fy vad jag jobbar, känns som om jag kanske tagit på mig lite för mycket. Men som sagt man vet ju inte hur det blir sen. 26:e kommer jag tillbaka hem ;)

2009-09-12 @ 11:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: