Mitt nya liv

Ja, jag håller fortfarande i mitt nya liv utan sötsaker. Jag har faktiskt inte ätit nått sött !!! Jag är mycket duktig.
Nu sitter jag iaf i soffan med Josse och äter vindruvor, jag har precis varit och sprungit. Jag längtar tills Josse blir frisk så att hon också kan börja träna med mig.
Nog om mig :)

Skolan har varit väldigt rolig. Nu fick vi verkligen nog av våran svenska lärare så vi gick först till våran mentor och sen till våran rektor. Vi får veta nästa vecka vad som händer. Alltså, han var helt knäpp! Vi gör sånt som vi inte ens fattar vad vi håller på med. Och sen när jag frågade honom om jag fick säga vad jag och alla andra kände för svenskan så svarade han: "Nej, jag är inte intresserad." Så efter det så sket jag och Elina i svenskan och gick därifrån. Det gjorde även Eve pch Frida. Så nu hoppas jag att vi slipper honom!


Mitt nya nyttiga liv med vindruvor


Postat av: Johanna

Har man tagit en vindruva kan man knappt sluta äta :)

2009-09-10 @ 19:25:29
URL: http://http://sahliin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: