Långpromenad med Josse

Jag och Josse var och tog en lång promenad runt hela Kiruna med stopp på Coop där Josse köpte hårfärg. Det gick dock inte så bra utan det blev mer orange än blont. Men vi gör ett nytt försök imorgon. Sen så köpte jag såna där extra drops och jag ger ett gott råd: ät inte för många av dom, mycket stark laxerandeverkan! :)

Jag har hittat ett par skor på stan som jag verkligen vill ha. Men jag tror att jag måste stå över denna gång. Kanske .. ;)
Nu ska jag slänga in lite bilder från promenaden och sen börja göra mig i ordning för natten.


Jag :)



Vi var glada!


Postat av: frida

Kiruna är tamefan vääärsta promenadstaden, jäklar vad alla går omkring :D haha

2009-09-15 @ 19:53:48
URL: http://zakrissonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: