I'm back

Efter en otroligt härlig vecka i Bulgarien så är jag tillbaks i kalla och regniga Kiruna. Jag har haft på tok för bra och jätte mycket mys. Detta var vädligt nödvändigt för mig och Christofer, vi är som nykära igen. Ska lägga upp bilderna inom kort men inte just nu, jag är så himla trött. Tror att jag lägger in dom imorgon och berättar samtidigt vad vi har gjort där.
Nu ska jag kämpa i skolan som tusan, jag ska göra mitt bästa!

Jag sitter och kollar på kärleken checkar in som är på 3an och jag är hungrig. Vi kom till Kiruna först efter nio så då hann konsum stängas.

Nä, jag är verkligen jätte trött. Ska lägga mig ner och fortsätta kolla på filmen nu och sakna Christofer. Fy för distans!!



Jag badar fötterna


Älskar denna låt, den spelades hela tiden i Bulgan.

Postat av: josse

bra att ni hade bra!

ja fy fan för distans!!!

2009-09-07 @ 17:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: