Greys anatomy

Igår så var jag och Emilia på ett möte med landstinget och några från kommunen. Vi pratade om omvårdnadsprogrammet och hur vi tyckte att det var. Iaf, då bjöd skolan på munkar och efter det så har den där munk lukten förföljt mig! Jag känner den vars jag än går. Är det så att alla har börjat äta munkar eller är det jag som har hittat ett helt nytt luktsinne? Skumt !

Nu sitter jag och njuter av att inte behöva plugga nått ikväll. Vi gjorde svenska provet idag. Det gick nog inte så bra men jag bryr mig faktiskt inte så mycket. :)

Jag har varit på stan idag och där hittade jag ett par mycket fina jeans och en söt klänning. Kände att jag var värd det!
Nu ska jag ta det chill och vänta på Greys anatomy. Nya delarna börjar idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: