Måndag

Hehe det blev inte att lägga in bilderna igår. Jag var helt slut så jag stupade i säng redan halv tio. Åkte med Emil till stan och vi tävlade hela vägen hit. Först med Kristian och sen med David. Och ja, jag var rädd. Varför måste killar alltid köra så himla snabbt?! Haha nu låter jag som en gammal kärring. Men jag har blivit lite rädd för höga hastigheter efter att jag varit nere i diket engång redan. Inget jag vill göra igen.

Nu sitter jag och Josse här, helt proppmätta efter våran mat. Vi gjorde köttbulle baguetter med sallad och orientdressing. Enkelt men mycket gott. Nu har Josse något slag av damp :)

Hehe, jag sa en bra kommentar nyss när vi åt en kiwi: Människor är som frukter. Efter ett tag bli vi bara mjuka och skynkliga.

Bilderna från helgen är uppe på fejjan om ni vill se.

Hit me like a ray of sun
Burning through my darkest night
You're the only one that I want
Think I'm addicted to your light


Simon och jag hade roligt i helg :)


Postat av: josse

Haha. kommer att sakna att bo med dig sne.

2009-09-21 @ 18:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: