Can't stop laughing

Jag började att sakna Christofer och kom att tänka på ett klipp som han älskar. Så jag la in den, kolla den. Hojja vad hemskt att det kan bli så där. Jag vet flera gånger när jag har fått såna där skratt anfall och kan inte sluta skratta även fast jag vill. Då brukar jag oftast gå därifrån :) Haha Elin vet nog vad jag pratar om.

Så hur har min dag varit hittills? Jo, den har faktiskt varit bra. Vi har mycket i skolan just nu, jag förstår som inte hur vi kan ha så mycket redan. Det känns som att vi precis har börjat. Men mest stressad känner jag mig inför högskoleprovet.

Jag längtar till helgen, då blir det utgång!


Postat av: Elin

haha , jo jag vet vad du menar :D hahahaha .

2009-09-16 @ 21:00:43
URL: http://elinjrova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: