Blodgivare

Nu ska jag attans ta min tumme ur rumpan min och gå till sjukan på Måndag pch göra tester på mitt blod.
Jag ska bli blodgivare, det har jag tänkt bli väldigt länge men har aldrig tagit tag i det. Jag satt och kollade i tidningen medans jag åt frukost och då såg jag en annons om det.
Jag tycker att många borde bli det, tänk att det kan rädda liv. Ditt blod kan vara avgörande för en person. Värt att tänka på :)
Men man vet aldrig, jag kan ju ha alla möjliga sjukdomar. Hepatit, HIV, ALL .. Men jag hoppas på det bästa!

Simon är fortfarande i skogen och han lär nog bli där ett tag nu när pappa också är ledig. Så jag tänkte att jag ska städa mitt rum och efter det ta en promenad. Det börja bli ett tag sen jag städade :/



Förrsten, en låt som gör att du blir på bra humör är definitivt just nu Black Eyed Peas - I gotta feeling



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: